Ekstra apps
Arbejdsgange når der skal flere app på borgeren device
Ved nye borgere, som skal have både TeleKOL/TeleHjerte og ekstra apps f.eks VitaComm
- Monitoreringsmedarbejderen bestiller som vanligt udstyr til TeleKOL/TeleHjerte. Der skal ikke markeres noget om ekstra apps i denne bestilling.
- Herefter går monitoreringsmedarbejderen ind på tssyd.dk og udfylder blanketten med ”Ekstra apps”.
- TSS sørger for, at enheden får lagt den bestilte app på.
Når eksisterende TeleKOL/Hjerte-borgere skal have ekstra apps
- Monitoreringsmedarbejderen går ind på tssyd.dk og udfylder blanketten med ”Ekstra apps”.
- TSS sørger for, at enheden får lagt den bestilte app på.
Når en borger afslutter TeleKOL/Telehjerte
- Borgers udstyr returneres som normalt.
Når en borger afslutter den ekstra indsats, men skal fortsætte med TeleKOL/TeleHjerte.
- I beder borger logge ud af den ”ekstra app”.
- I behøver ikke foretage jer yderligere, vi lader borger have adgang til begge apps.