Skip til primært indhold

Ekstra apps

Arbejdsgange når der skal flere app på borgeren device

Ved nye borgere, som skal have både TeleKOL/TeleHjerte og ekstra apps f.eks VitaComm

  1. Monitoreringsmedarbejderen bestiller som vanligt udstyr til TeleKOL/TeleHjerte. Der skal ikke markeres noget om ekstra apps i denne bestilling.
  2. Herefter går monitoreringsmedarbejderen ind på tssyd.dk og udfylder blanketten med ”Ekstra apps”.
  3. TSS sørger for, at enheden får lagt den bestilte app på.
     

Når eksisterende TeleKOL/Hjerte-borgere skal have ekstra apps

  1. Monitoreringsmedarbejderen går ind på tssyd.dk og udfylder blanketten med ”Ekstra apps”.
  2. TSS sørger for, at enheden får lagt den bestilte app på.
     

Når en borger afslutter TeleKOL/Telehjerte

  1. Borgers udstyr returneres som normalt.
     

Når en borger afslutter den ekstra indsats, men skal fortsætte med TeleKOL/TeleHjerte.

  1. I beder borger logge ud af den ”ekstra app”.
  2. I behøver ikke foretage jer yderligere, vi lader borger have adgang til begge apps. 
APPFWU01V